niedziela, 15 stycznia 2017

Pi Zero ponownie dostępny.

W sklepie thepihut ponownie jest dostępny Raspberry Pi Zero w standardowej cenie 4 funty. Wysyłka do Polski kosztuje dodatkowe 4. Całkowita płatność przez PayPal wyniosła mnie dokładnie 41,83 zł. Kto przymierzał się do zakupu wie jak ciężko było kupić tą zabawkę. Dostępny jest także w sklepie pimoroni ale tu wysyłka droższa.

Przez dość długi czas korzystałem z Pi 2B, który jest trochę wydajniejszy. Potrzebowałem jednak sprzęt na którym będzie można bezproblemowo uruchomić Remote Desktop od google'a. Korzystając z okazji cenowej wypatrzonej na pepperze kupiłem mikro komputer Kiano Slimstick (oparty o Windows 10 Home) w niezłej ofercie MediaMarkt (199 zł). Plan był taki, że Pi miał pozostać. Wystawiony na próbę w celu weryfikacji wartości na znanym portalu aukcyjnym sprzedał się jednak za świetną cenę. Finalnie dokładając kilkadziesiąt złociszy zamieniłem Pi 2B na Kiano i Pi Zero.

O samym pulpicie zdalnym Google napiszę krótko niedługo.

Podziel się:

0 komentarze:

Prześlij komentarz